Seeker's Selects Weapons Pack
Den ultimative snigskyttestartpakke giver dig en strategisk fordel med Seekers særligt udvalgte trio af dødbringende våben. Seeker’s Selects DLC Weapons Pack indeholder tre vildt flotte, hårdtslående våben: Marcus Tactical 8, FFF-45 ACP og ROCK AS100. Indeholder: Marcus Tactical 8 – En kraftig snigskytteriffel med forbedret stabilitet, der kan lave ravage i Sibirien. FFF-45 ACP – En snigmorders bedste ven og en specialiseret pistol, der bruger lokkeammunition for at overrumple fjender. ROCK AS100 - En shotgun med magasin, der kan affyre enten hagl eller projektiler. Du bestemmer, hvad der er mest effektivt ... og sjovest at bruge. *Kræver Sniper Ghost Warrior Contracts-grundspillet. Kan ikke bruges i multiplayer.