Crossbow Chaos Weapon Pack
Lav ravage på et helt nyt niveau med Crossbow Chaos DLC Weapon Pack. Den eksplosive armbrøst med pile som ammunition er selvfølgelig kronen på værket, men denne dødbringende samling indeholder også tre andre hårdtslående våben og så selvfølgelig det opsigtsvækkende zeb-bruh-våbenskin. Lad retfærdigheden ske fyldest, og se godt ud imens. Indeholder: Crossbow – kompatibel med tre forskellige typer ammunition, blandt andet den spektakulære og eksplosive pil. Spørgsmålet er, om du nogensinde vil bruge en riffel igen? Model 550 TRV – dette lethåndterlige våben kan hurtigt tage sigte og endnu hurtigere skyde - Mad Sheriff 9 – det er en revolver, men den drømmer om at være et haglgevær og kan affyre både kugler og dyrehagl. Du kan vælge og vrage. Car K8 – glæd dig over det rolige rekyl i automattilstand. Helt perfekt. Zeb-bruh (våbenskin) – Fordi striber aldrig går af mode *Våbenskins kan bruges på alle skydevåben i spillet Kræver Sniper Ghost Warrior Contracts-grundspillet. Kan ikke bruges i multiplayer.