Savage Sniper Weapons Pack
Sibirien er et farligt sted, der ikke viser nåde overfor dem, der ankommer uforberedte. Hvordan sikrer du så, at det ikke er dig? Tag sigte fra lang afstand med Savage Sniper Weapons Pack, der har tre forskellige snigskytterifler, der alle er lige dødbringende – PR15 HERA, Tai Hu SR3 og MSSR 10. Indeholder: PR15 HERA – En almindelige snigskytteriffel med semiautomatisk affyring, så du kan pløkke dine fjender uden afbrydelse. TAI HU – En snigskytteriffel med manuelt ladegreb, der giver komfort og præcision med mindre rekylbevægelse. Du kan skyde løs i timevis. MSSR 10 – En lyddæmpet snigskytteriffel, der er optimeret til lavest muligt lydaftryk. Dens tilpassede magasin giver en affyringshastighed lidt langsommere end lyden. Du bliver lydløs som et spøgelse. *Kræver Sniper Ghost Warrior Contracts-grundspillet. Kan ikke bruges i multiplayer.