CI GamesSkydespil
Sniper Ghost Warrior Contracts-serien har introduceret mange spilllere til den nødvendige dødelig, der er så vigtig for at blive en af de bedste snigskytter. Nu er Sniper Ghost Warrior Contracts 1 og 2 blevet samlet i en sampakke for at give en udfordrende, kollektiv oplevelse med to singleplayer-kampagner. Brug en blanding af snigen, taktik og præcision, og dræb dine mål med den mest tilfredsstillende snigskyttespiloplevelse i disse fængende kampagner. I denne pakke får du de to grundspil: Sniper Ghost Warrior Contracts 1 og Sniper Ghost Warrior Contracts 2.