ANGLO Skin Pack
Snigskytter over hele verden, foren jer! Vis dit hjemlands farver frem i Kuamar med disse eksklusive våbenskins med flag fra engelsktalende lande. Kan bruges på alle våben i spillet. Kræver Sniper Ghost Warrior Contracts 2-grundspillet.