Fire & Smoke Skin Pack
Med Fire & Smoke DLC-pakken kan du varme dig ved apokalypsens aske. Den indeholder tre brandvarme våbenskins, der kan bruges på alle våbenskins, så du kan sætte blus på dine fjender. Kræver Sniper Ghost Warrior Contracts 2-grundspillet.