shroud DLC Pack
Skil dig ud fra mængden med shroud DLC-pakken, der indeholder den eksklusive HOG_30A2 Sniper Rifle, som er udstyret med spillets kraftigste kikkertsigte. shroud er en af verdens dygtigste FPS-streamere, og du får hans personlige shroud Reaper-våbenskin, der er designet i samarbejde med ham. shroud, der vandt prisen som Content Creator of the Year ved Game Awards i 2019, er kendt for sin tørre humor og sit utrolige gamingtalent på en af verdens mest populære streamingkanaler. Nu bidrager shroud til SGWC2 i form af denne unikke DLC-pakke. Indeholder: - HOG_30A2 Sniper Rifle – de ser dig aldrig med denne riffel, som er udstyret med det kraftigste kikkertsigte i hele spillet - shroud Reaper Skin – til brug med HOG_30A2 Sniper Rifle Kræver Sniper Ghost Warrior Contracts 2-grundspillet.