STURM MILITARY 45
Sturm Military-45 semiautomatisk pistol med polymer-chassis. Den har et fjederbaseret affyringssystem med et .45 ACP-magasin. Den serieproducerede del af denne pistol har et stålchassis, der er monteret på en glasfyldt nylonramme.