Raptor Evolution
Візьміть під контроль могутнього динозавра в постапокаліптичному світі та вирушайте в похід, щоб повернути свої викрадені яйця. Знищуйте все на своєму шляху, збирайте ресурси та полюйте на потворних людських мутантів, щоб еволюціонувати й ставати дедалі сильнішими. Використовуйте все здобуте, щоб відновлювати мости, відкривати нові стежки та просуватися глибше в світ, сповнений небезпек і таємниць. Досліджуйте безкраї ландшафти, відкривайте приховані секрети та бийтеся з моторошними босами, які стоять між вами та вашим втраченим потомством. Особливості: - Зруйнуйте все: нищіть оточення й не залишайте нічого цілим - Використовуйте передові технології: зустрічайте футуристичні машини, що допоможуть вижити - Вступайте в запеклі бої: полюйте на мутантів і монструозних створінь - Зустрічайте різноманітних ворогів: боріться з противниками з унікальною поведінкою - Очольте своїх воїнів: командуйте іншими звірами та домінуйте над пустками - Еволюціонуйте до суперзвіра: ставайте сильнішими з кожним подоланим випробуванням! Чи зможете ви вижити й повернути свої яйця?