Star Trucker
–Застрибуйте за кермо вантажівки на ракетному двигуні, перевозьте вантажі, збирайте здобич і спілкуйтеся з колоритною командою зіркових далекобійників у пронизаній американським духом подорожі по безмежних космічних просторах! ПЕРЕВОЗЬТЕ Й СПІЛКУЙТЕСЯ Мандруйте гіпермагістралями й виконуйте найрізноманітніші завдання, як-от дальні перевезення в умовах дефіциту пального та ризиковані висадки, щоб заробити грошей і розблокувати новий контент. І не забувайте виходити в етер за допомогою своєї Сі-Бі-рації для спілкування з колегами по цеху — це чудовий спосіб дізнатися про побічні маршрути й останні чутки. КЕРУЙТЕ Й ОБСЛУГОВУЙТЕ Підтримувати вантажівку на ходу завжди важко. Основні системи мають працювати, компенсатор сили тяжіння обертатися, а корпус має бути залатаний, щоб не допустити витікання кисню. Перед рейсом неодмінно зазирніть у крамницю, щоб придбати запасні частини, а також розгляньте варіант модернізації вантажівки в місцевому гаражі. Це допоможе вам безпечно працювати у нестабільних секторах і гарантувати своєчасну доставку. ГІПЕРСТРИБОК! Використовуйте галактичну мапу, щоб планувати подорож і варп-стрибки, стежте за запасом пального й рівнем потужності. Прокладіть маршрут, відкиньтеся в кріслі, увімкніть музику й насолоджуйтеся добіркою оригінальних пісень, що поєднують зоряний блюз, галактичний рок і настояну на астероїдах американу. Дорога чекає! ВІД МОНСТРІВ Star Trucker — це дитя невеличкої команди Monster and Monster — інді-студії з двох людей, котрі люблять симулятори й усе науково-фантастичне. За підтримки талановитих друзів вони розробили дивовижну гру, наповнену несподіваними викликами й комплексними механіками, що потребують освоєння. Тож пристебніть ремені й вирушайте з ними в довгу подорож!