Priest Simulator: Vampire Show
Мок'юментальний екшен. Запускайте і відривайтеся в найдивнішому і найзаплутанішому симуляторі в історії шутерів-пісочниць. Повністю непрофесійна англійська версія. Цей дубляж розірве вас на шматки. Priest Simulator - це екшен з повністю заплутаною історією, який познайомить вас з фантастичним світом сучасної Польщі. Одягніть сутану священика-вампіра, який хоче повернути свою палицю і повернутися до пекла. Для цього ви повинні боротися з шатаністичними ордами, зміцнюватися, відновлювати церкву і збирати пишність. Божественна зброя у вашому розпорядженні Використовуйте свій божественний арсенал з 8 унікальних видів зброї. У тебе дві руки. А значить, дві зброї одночасно! Захистіть Сан-де-Віль від шатаністів і посланців пекла, використовуючи комбінацію на свій розсуд. Використовуйте чорний метал, щоб покращувати зброю та адаптувати її до свого стилю гри. Відновіть церкву Церква в жахливому стані. Вона більше схожа на звалище, ніж на місце щотижневих зустрічей християн. Купуйте проекти реставрації церкви, використовуйте сучасні технології, щоб оновити храм, підвищити рівень віри і відкрити нові можливості, такі як сповідь і проповіді. Врятуйте мешканців села від прокляття Шатаністи - не найбільше зло, з яким ви зіткнетеся в Сан-де-Віль. Пастор продав селянам кілька тотемів, наділених демонічною силою. Почалася одержимість, і ваш обов'язок - врятувати селян. Проводити екзорцизм і розгрібати безлад, який залишив після себе ваш колега, досить принизливо. Почувайтеся як вдома.