Mars Survivor: Complete Edition
Після астероїдної катастрофи ваш ракетний корабель зазнає аварії в дикій місцевості Марса. Досліджуйте таємниці планети, плануйте втечу та збудуйте сховище, щоб захиститися! Особливості: - Отримайте преміумні ящики з постачанням, де є багато брухту, броні, зброї та матеріалів! - Використовуйте додаткові 1500 коштовних каменів - Долайте випробування Марса - Досліджуйте секрети планети й відкривайте приховані матеріали - Побудуйте сховище та захистіть себе від суворих умов Марсу! - Бороніться від навали прибульців і розкривайте таємниці марсіанських істот! - Збирайте кисень і необхідні матеріали зі старих ракетних кораблів, щоб вижити - Сплануйте місію втечі та забезпечте собі повернення на Землю! - Відкривайте епічні лутбокси, щоб замінювати чи покращувати спорядження Вирушайте в небезпечні експедиції, щоб збирати дані та ресурси. Відбивайтеся від орд прибульців і рятуйте інших вижилих. Використовуйте їхні навички та знання, щоб захистити свою базу від масштабної атаки ворога! Станьте останньою людиною на Марсі, подорожуйте дикими просторами й доведіть свої навички виживання!