Mars Survivor: Green Gun
Завдяки цьому DLC ви отримаєте: - чудовий одяг «Starstrider» - винятковий «Deimos SMG» - винятковий комбінезон «Tharsis» - чудовий «Tharsis Visage» - чудовий «Lumina Carrier» - 36 одиниць текстильного брухту - 24 одиниці збройового брухту - 500 коштовних каменів - 150 пластику - 75 батарей - 40 силікону Підвищте свої шанси на виживання з новою зброєю та бронею!