Grit and Valor - 1949
НА ДВОРІ 1949 РІК — ДРУГА СВІТОВА В РОЗПАЛІ Вісь зла поставила Європу на коліна. Смертоносні крокоходи патрулюють місцевість, жахаючи населення та винищуючи повстанців. Уцілілих небагато, але вони згуртувалися під новим прапором Опору. Ви — остання надія вільного світу. Ваша смертельно небезпечна місія — доставити руйнівну електромагнітну зброю в саме серце ворожої території та з її допомогою кардинально змінити хід війни. КЛЮЧОВІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОДУМАНИЙ ІГРОВИЙ ПРОЦЕС І ТАКТИКА В РЕАЛЬНОМУ ЧАСІ Відправте загін крокоходів і керуйте ним у реальному часі, відбиваючись від хвиль ворогів. На кожному полі бою на гравців чекають нові виклики з унікальними комбінаціями ворогів та особливостей місцевості. Приймайте рішення швидко, використовуйте височини й укриття, знаходьте слабкі місця ворога та здобувайте тактичні переваги, щоби витримати штурм і захистити командну машину. НИЩІВНІ БОСИ РЕГІОНІВ Навіть із правильно вибраною тактикою успіх не гарантований, адже наприкінці кожного етапу на вас чекає битва із грізним генералом Осі зла. Бої із цими босами вінчають собою проходження кожного регіону й приносять чимало майже непереборних труднощів із безкінечними хвилями елітних ворогів, новими небезпеками та крокоходами розміром із кайдзю. СТВОРІТЬ НАЙКРАЩИЙ ЗАГІН КРОКОХОДІВ Ви вільні у виборі й налаштуванні крокоходів і пілотів для свого загону, тож зможете змінювати тактику для кожного завдання. Заробляйте очки доблесті, щоби покращити унікальні здібності пілотів, і металобрухт, щоби вдосконалити крокоходи. Покращуйте загін і здобувайте перевагу на полі бою! ПЕРЕГРУПОВУЙТЕСЯ. ПЕРЕБУДОВУЙТЕ. ПРОБУЙТЕ ЗНОВУ. У разі знищення вашої командної машини місія закінчується провалом. У такому випадку перегрупуйтеся на базі Опору, перебудуйте крокоходи й спробуйте виконати місію знову! На полі бою ви отримуватимете очки доблесті та металобрухт. Використовуйте їх для вдосконалення крокоходів і підвищення рівня здібностей пілотів. Але будьте готові до несподіванок, адже поля битв, вороги на вашому шляху й нагороди в цій грі не бувають однаковими. Боріться, звільніть Європу й врятуйте світ. Нехай це буде ваш зоряний час!