Snezhinka
Ця гра є сиквелом Marfusha, другий епізод в серії швидкісних шутерів із простим керуванням. Грай за Snezhinka, - найманку приватної військової компанії в антиутопічному світі, змальованому у чудовій 2.5D-піксельній графіці. Захищай свої цілі від натиску ворогів на різних полях бою. Кожен день, в якому ти виживеш, принесе тобі зарплатню, яка, однак, підлягає різним податкам та виплатам... і тобі доведеться використати свій мізерний заробіток, щоб зміцнитися, придбати нове обладнання та винайняти співробітників. В Режимі історії наратив змінюється залежно від того, якого співробітника ти обереш для битви. Читай кожну історію до кінця при кожному проходженні. Також є два різних Режими викликів, обидва з яких повністю підтримують онлайн-рейтинги, а також Колекцію, де можна передивитись всі предмети, зібрані у грі. Консольна версія містить артбук.