One Military Camp
ТАБІР, ЯКОГО ЩЕ НЕ БУЛО Жорстокий маніяк підкорив усі території в регіоні, крім однієї. Остання надія світу знаходиться в старому військовому таборі, розташованому на цій мирній землі. Відновіть його колишню славу, наберіть і тренуйте відважну групу воїнів, щоб відтіснити злі сили. БУДУЙТЕ Прийміть виклик і побудуйте військовий табір, постійно контролюючи ресурси та логістику. Ефективно розміщуйте будівлі, наймайте персонал, який забезпечить безперебійну роботу, та створюйте тренувальні майданчики. Будуйте оборонні споруди, оскільки ворог надсилатиме шпигунів і дрони, щоб спробувати саботувати ваш табір. КЕРУЙТЕ Вам доведеться керувати не лише тренуванням рекрутів та вашою економікою, а й їхнім графіком, адже цей військовий табір ніколи не спить! Піклуйтеся про технічне обслуговування будівель і добробут ваших новачків – не дозволяйте їм отримати травми! Адаптуйтеся до різних біомів і досліджуйте сотні технологій та покращень для свого табору. ТРЕНУЙТЕ ТА СПЕЦІАЛІЗУЙТЕ Наберіть найкращих кандидатів до своїх сил. Хоча вони починають як прості солдати, ви можете надати їм спеціалізацію на основі їхніх навичок і перетворити їх на елітних фахівців у різних класах. Хто знає? Можливо, найкращі зможуть навчати ваших майбутніх рекрутів… МІСІЇ Втілюйте в життя всі години наполегливих тренувань! Виконуйте різноманітні місії, щоб повернути території, отримати ресурси та завоювати прихильність навколишнього населення. Збалансуйте свій загін, щоб мати можливість виконувати всі місії, оскільки кожна з них вимагатиме різних спеціалізацій. КАМПАНІЯ ТА «ПІСОЧНИЦЯ» (SANDBOX) Пройдіть кампанію, сповнену абсурдного гумору та відсилань до військових фільмів. У процесі проходження ви рятуватимете героїв, які надаватимуть вам особливі бонуси для вашого табору. Крім того, ви також зможете вільно грати в режимі «пісочниці», де можете налаштовувати гру на свій смак, обираючи біом, виклики та початкові умови. Ваш табір, ваші правила! НАЛАШТОВУЙТЕ Хочете зробити свій табір унікальним? Оберіть власний гімн, налаштуйте прапори та вивіски і навіть запишіть власний голос, щоб підбадьорювати своїх рекрутів через гучномовну систему!