Raptor Evolution: Infermadon DLC
Підпали світ зі скіном Infermadon — лютим раптором, народженим у вогні. Підсилюй свою подорож цінними ресурсами, які прискорять твою еволюцію та дадуть силу перемогти навіть найлютих ворогів. З цим DLC ти розблокуєш: - скін Infermadon - 200 одиниць м’яса - 30 мутагену - 400 самоцвітів Розкрий свій повний потенціал і поверни собі місце на вершині харчового ланцюга.