Luna Abyss
Ви — в'язень, який має дослідити покинуту мегаструктуру, яка розкинулася в надрах Місяця — фальшивого супутника, що приховує під своєю поверхнею безодню таємниць. Ваше завдання — відшукати забуті технології в глибинах Безодні та покинутої колонії, яку вона поглинула. Весь ваш шлях пройде під пильним наглядом Ейлін — породженої машиною тюремниці. Ці прадавні руїни оживають від божевільної луни, просякнутої секретами великого міста Греймонта та його жахливого фіналу. Скверна. Заповіти Всеотця. Хор Колективу. Голоси Безодні кличуть вас, нашіптуючи дивні послання...