Balatro
Balatro — натхненна покером гра в жанрі роуґ-лайк про будування колоди, створення потужних синергій і великі куші. Покерний рогалик. Balatro — гіпнотично приємна гра про будування колоди, де ви будете використовувати нелегальні покерні комбінації, викладати джокерів, що змінюють гру, і активувати адреналінові комбо. Поєднуйте покерні комбінації з унікальними джокерами й створюйте різноманітні синергії та колоди. Заробіть достатньо фішок, щоб побити хитрі блайнди, відкрити приховані бонусні руки й колоди. Кожна перевага стане в пригоді, щоб дістатися бос-блайнду, побити фінальну ставку й здобути перемогу.