Dome Keeper Deluxe Edition
Захищайтеся від хвиль інопланетних монстрів в унікальному roguelike екшн-копачі. У проміжку між атаками вгризайтеся в землю, щоб добувати цінні ресурси й реліквії, а потім повертайтеся з ними до купола та відкривайте потужні поліпшення й нові корисні пристрої. Але незабаром повернуться нещадні монстри... Чи наважитеся ви заглибитися в шахту? Або ж повернетеся на базу, щоб підготуватися до неминучої атаки? Вибір за вами, тільки робіть його швидше! Уміст Dome Keeper Deluxe Edition: Dome Keeper — захищайтеся від хвиль інопланетних монстрів в унікальному roguelike екшн-копачі. Dome Keeper: Engineer Pack — містить два косметичні предмети для хранителя-інженера: зміцнений костюм і тваринку — пильну сову. Dome Keeper: Assessor Gear Pack — містить два косметичні предмети для хранителя-розвідника: таємничий плащ і тваринку — морське драконеня.