Slime 3K: Rise Against Despot
ПОЄДНАННЯ КОЛОДОБУДІВНИЦТВА ТА РУБИЛОВА Завдяки продуманій системі побудови колоди гра Slime 3K має більшу стратегічну глибину та відкриває безліч можливостей для експериментів порівняно з іншими іграми в жанрі survivor-like.Розблоковуй, покращуй та поєднуй картки, щоб створити власний набір божевільної зброї та здібностей. Збирай своє ідеальне спорядження для кривавої бійні в кожному раунді! ВИТРИМАЙ НАТИСК Твої вороги ставатимуть силінішими щохвилини, тож і ти не паси задніх! Відкрий для себе безліч неймовірних способів їх знищення: уражуй струмом, розтворяй у кислоті, розстрілюй з автомата, згодовуй зомбі, чави кавунами! РОЗНЕСИ ЇХ УСІХ Готуйся протистояти різним створінням Деспота: мечникам, мутантам, кіборгам, балеринам, акробатам на ходулях, м'ясоїдним томатам і Деспот його знає, кому іще. Крихітні рожеві людиська так чудово чвиркають, якщо на них гарно натиснути!