Tamarak Trail
У цій rogue-подібній мандрівці зі складанням бойової карткової колоди ваша доля залежить від кидка кубика, грані якого можна власноруч налаштувати. Він проведе вас процедурно генерованими шляхами, сповненими скарбів, таємниць і небезпечних зустрічей. Спробуйте захистити людей від зла, яке захопило Шлях. В якості члена таємного товариства Осетрової Ложі, метою якого є подолання злісної сутності, що понівечила Тамарацький Шлях, ви повинні виконати свою роботу — повернути мир у домівки людей. ОСОБЛИВОСТІ: Кубик зі змінними гранями: Обирайте серед широкого спектра доступних граней для куба, створюючи потужні комбінації та маніпулюючи полем бою. А щоб досягти неймовірної сили, не забувайте про здібності до перекидання і оберту кубика! Три класи персонажа: Ви зможете зіграти одним з трьох доступних класів для персонажа: Детектив, Чаклунка і Слідопит. З ними ви знайдете чимало здатних кардинально змінити гру артефактів і підказок щодо зла, яке перетворило Тамарацький Шлях у свою оселю. Заблукайте на Шлясі: Насолоджуйтесь можливістю безкінечно починати свою пригоду заново, адже Шлях генерується процедурно, по-різному розставляючи ворогів, босів та цілі. Просувайтесь обережно і зважено керуйте доступними ресурсами, щоб досягти головної мети. Дивовижні артефакти: Деякі предмети на Шлясі перманентно наділені унікальними силами, здатними впливати на реальність. Знайшовши їх, ви можете раптово отримати додатковий кубик, або ж бойовий стиль вашого персонажа радикально зміниться.