Hammerwatch II
Зберіть своїх героїв та вирушайте за межі підземель замку Хаммервотч, щоб дослідити піксельний світ, як ніколи раніше. Блайту Жахливому та його армії драконів вдалося здійснити зловісну змову, щоб скинути короля Роланда й принести руйнування в королівство Геріан. Ще не все втрачено, адже надія ховається глибоко в каналізаційній системі, де міцно тримається королівський рух опору. За наказом короля, кільком обраним могутнім і досвідченим героям було доручено перемогти драконів Блайта та відновити Королівство. Шукайте пригод наодинці або зберіть загін, щоб підтримати опір короля Роланда, дорогою допомагаючи селянам. Боріться зі звірами, знищуйте орди нежиті та бийтеся з силами зла в цій епічній оді класичної рольової гри в стилі екшн. Ключові функції: Дослідіть величезний і динамічний відкритий світ: мандруйте островом Хаммер, Фоллоуфілдами та темними гірськими районами Блекбарроу. Пориньте у світ із системами дня/ночі та погоди, які допоможуть спланувати вашу пригоду. Дорогою допомагайте городянам: завдяки величезній кількості квестів, у вас є безліч можливостей стати героєм, на якого заслуговує Геріан. Створіть свого героя Геріану: оберіть один з п'яти класів персонажів: Паладин, Рейнджер, Розбійник, Чарівник і Чаклун. Налаштуйте свій зовнішній вигляд і підвищуйте рівень для розблокування нових потужних здібностей та навичок. Збирайте та створюйте: накопичуйте знайдені та зароблені предмети й створюйте з них корисні інструменти, чарівні зілля та смачну їжу. Поділіться пригодою: грайте наодинці або в режимі мережевої взаємодії з 3 іншими гравцями.