ANIMAL WELL
З'явіться зі своєї квітки та вирушайте в подорож прекрасним і часом лякаючим світом гри Animal Well, піксельного дива, втіленого за допомогою вигадливих звукових і візуальних деталей. Відкриваючи секрети колодязя, зустрічайте на своєму шляху живих істот, маленьких і великих, доброзичливих і зловісних. Це справді унікальне випробування, здатне змусити вас сміятися від страху, здивування або захоплення.