Ultros
Після аварії космічного корабля ви прокинулися в «Саркофазі» — гігантській утробі, яка ширяє в космосі й стримує демонічне створіння на ймення ULTROS. Ви ув’язнені в безкінечній петлі чорної діри, але намагаєтеся знайти вихід з Саркофага, попутно знайомлячись з його мешканцями та історією... Хто ви — огидний руйнівник циклу або сполучна ланка між знищенням і переродженням? ПСИХОДЕЛІЧНА САЙ-ФАЙ ПОДОРОЖ Дія гри ULTROS розгортається в багатогранному світі, повному інопланетних істот. За основу ULTROS взята наукова фантастика, приправлена ексцентричною картинкою від El Huervo, відомого за грою Hotline Miami, і містичними музичними творіннями Ratvader – Oscar Rydelius. В ULTROS піднімаються теми психічного здоров’я, життя, смерті й кармічних циклів, що розкриваються через глибокий сюжет. СВІТ КОНТРАСТІВ Вступайте в жорстокі бої з породженнями космосу, де кожен рух має свій сакральний сенс. Однак битви чергуються з садівництвом в Саркофазі, що дозволить вам творити, а не руйнувати. Так ви зможете відкрити собі шлях до незвіданого. ДИВНА ПЕТЛЯ Світ ULTROS зберігає багато секретів, які відкриються лише гідним. Знайдіть їх усі. Унікальна механіка, заснована на циклах петлі, дозволить вам починати історію знову і знову, щоразу відкриваючи завісу таємниці. Ви зможете розблокувати різні області світу та нові здібності на дереві навичок. Експериментуйте і створюйте власний стиль бою в світі ULTROS. Відповіді ховаються за кожним поворотом...