BEFORE I GO
Досліджуйте химерний і загадковий світ метроїдванії BEFORE I GO. У цьому світі ви втілюєте невинність дитини всередині себе і рушаєте в алегоричну одіссею до прийняття смерті. Кінець неминучий; чи наважитеся ви на цю подорож? Вас оточує старий світ, знеможений зловісною хворобою, що вселила відчай у кожну живу душу, зробила її слабкою, наляканою, безпорадною… Але ця згуба не торкнулася маленької невинної дитини — вас. Ви загублені в небутті, і не лишається нічого іншого, як наважитися на довгу потойбічну подорож: зіткніться зі своїми найбільшими страхами, подивіться в обличчя… реальності. BEFORE I GO — це глибокі роздуми про існування і швидкоплинність життя. Пориньте з головою в цю загадкову історію, здолайте скруту та знайдіть свій шлях до порятунку і спокою. BEFORE I GO — це двомірний платформер із елементами бою, який увібрав у себе найкращі аспекти жанру. Він прийдеться до смаку як шанувальникам ігор старої школи, так і тим, хто шукає нові механіки й ідеї.