BIOMORPH
BIOMORPH — це похмура метроїдванія, де ви стаєте істотами, яких вбиваєте! Розв'язуйте геніальні головоломки та досліджуйте приголомшливий мальований вручну світ. Зустрічайте чудернацьких персонажів, відбудовуйте місто та розкривайте таємниці величезної, занепалої цивілізації… і власного таємничого походження. У BIOMORPH гравці повинні використовувати свої навички, щоб досліджувати великий, різноманітний світ. Розв'язуйте головоломки та платформні завдання, бийтеся зі смертельно небезпечними монстрами та приймайте їхні форми, щоб використовувати їхні здібності. Але будьте обережні — кожна переможена істота може повернутися з новими та ще більш загрозливими силами. Гравці будуть прокачувати свого персонажа, борючись на великих територіях навколо міста, збираючи нові вміння, пам'ятні речі та чипи. Подорож відкриє дивовижні та тривожні істини про походження нашого героя. СТАНЬ СВОЇМ ВОРОГОМ Грайте як вороги, вбиваючи їх і приймаючи їхні форми. Ви зможете використовувати їхні навички для боротьби з іншими ворогами або застосовувати їхні сили, щоб досліджувати незвідані території. ВОНИ ПРИСТОСОВУЮТЬСЯ ДО ВАШОЇ ТАКТИКИ Прорвіться через складну систему штучного інтелекту, де раніше скопійовані істоти розблоковують нові здібності, створюючи унікальний досвід при повторному відвідуванні ігрових зон. ОБЕРІТЬ СВОЮ ЗБРОЮ Обирайте свій стиль бою, використовуючи арсенал зброї для ближнього та далекого бою, кожна з яких має своє дерево покращень, щоб розбивати та стріляти у ворогів. Створюйте різні збірки, що підтримують ваш стиль гри, споряджаючи та комбінуючи різні унікальні навички, які можна покращувати. ДОСЛІДЖУЙТЕ ВЕЛИЧЕЗНИЙ СВІТ Досліджуйте величезний, нелінійний, взаємопов’язаний світ, що складається з багатьох різних середовищ, де на вас чекають необов’язкові битви з босами, ексцентричні NPC, безліч секретів і покращень, які винагороджують найсміливіших дослідників. ВІДБУДУЙТЕ СЕЛО Відбудуйте місто Blightmoor і подружіться з його жителями, дізнаючись більше про їхнє повсякденне життя та походження міста.