Neva
Neva ― це насичений емоційний пригодницький бойовик від перспективної команди творців гри GRIS, яка отримала визнання критиків. Neva розповідає історію Альби, молодої жінки, пов'язаної з дивовижним вовченям після зустрічі з темними силами. Разом вони вирушають у небезпечну подорож колись прекрасним світом, який тепер повільно руйнується навколо них. Згодом їхні стосунки розвиватимуться, оскільки вони навчаться працювати разом, допомагаючи один одному долати все більші небезпеки. Вовк виросте з бунтівного вовченя до вражаючого дорослого звіра та спробує знайти власне «я», випробовуючи любов Альби та їхню відданість одне одному на міцність. Оскільки проклятий світ загрожує знищити їх, Альба та її сміливий супутник зроблять усе можливе, щоб вижити та разом створити новий дім.