GRIS + Neva Bundle
GRIS Гріс — сповнена надії дівчина, яка потрапила у пастку власного розуму через біль і травматичні події реального життя. Досвід подорожі крізь журбу втілюється в її сукні, яка надає дівчині нові навички, потрібні у пошуках виходу з темряви. З розвитком історії Гріс долає емоційний розпач і починає бачити світ по-іншому. Вона знаходить нові шляхи до себе справжньої. Гра GRIS пропонує вам спокійну подорож, вільну від небезпек, загроз та ризику померти. Гравці мають досліджувати продуманий і неймовірно красивий світ, де кожна деталь несе красу, а музика — насолоду. Розв'язуйте легкі головоломки, насолоджуйтесь елементами платформеру та обирайте додаткові необов'язкові рівні, мандруючи світом Гріс. В GRIS майже немає тексту, лише прості ігрові підказки, представлені у вигляді зрозумілих усім символів. Неважливо, якою мовою ви говорите, мова гри вам точно буде зрозуміла. Neva Neva розповідає історію Альби, молодої жінки, пов'язаної з дивовижним вовченям після зустрічі з темними силами. Разом вони вирушають у небезпечну подорож колись прекрасним світом, який тепер повільно руйнується навколо них. Згодом їхні стосунки розвиватимуться, оскільки вони навчаться працювати разом, допомагаючи один одному долати все більші небезпеки. Вовк виросте з бунтівного вовченя до вражаючого дорослого звіра та спробує знайти власне «я», випробовуючи любов Альби та їхню відданість одне одному на міцність. Оскільки проклятий світ загрожує знищити їх, Альба та її сміливий супутник зроблять усе можливе, щоб вижити та разом створити новий дім.