Keeper
Keeper — красива й сюрреалістична мандрівка до інших світів й історія без слів від Лі Петті та студії Double Fine Productions. На острові посеред давно загубленого моря стоїть забутий маяк — сплячий, схований у тіні далекої гірської вершини. Та коли навколо нього починають клубочитися й зростатися зів’ялі паростки, він пробуджується. За таємничим покликом і в супроводі жвавої морської пташки, маяк стає героєм зворушливої історії про несподівану дружбу, одіссею загадкових перетворень і неочікувану подорож до самого серця острова — до світів, що виходять за межі розуміння.