Mina The Hollower
У грі Mina the Hollower ви спускаєтеся в жахливий світ карколомних пригод. Ви керуєте Міною, відомою копирсачкою, на долю якої випала відчайдушна місія: врятувати проклятий острів. Робіть підкопи під загрози й монстрів, шмагайте ворогів, щоб вони відходили в забуття, озброюйтесь і поповнюйте спорядження різними дрібничками. Досліджуйте великий світ, виконаний в досконалій піксельній графіці, сповнений майстерного ігроладу, монструозних босів і заразливої музики. У новій грі Mina the Hollower від розробників Shovel Knight ви зустрічаєте дивакуватих персонажів, розкриваєте таємниці в різноманітних екзотичних місцинах і освітлюєте всюдисущу темряву! Особливості: - Моторошно самобутня 8-бітна графіка в стилі Game Boy Color, відшліфована відповідно до сучасних очікувань. - Сучасних доопрацювань не бракує: деталізована анімація, широкоекранна графіка та надійне керування! - Стрибайте, увертайтеся та пробурюйте ґрунт, щоб битися з монстрами чи пересуватися по світу. - Шмагайте ворогів своїм вірним батогом, Нічною Зорею, або виберіть собі з арсеналу іншу зброю — різні типи мають геть різні комбінації рухів. - Для переваги в бою відкривайте й використовуйте незвичну зброю; її так багато, що можна наповнити цілу кімнату з реліквіями. - Збирайте та використовуйте дрібнички — вони дають різні незвичні ефекти. Прокачуйте Міну так, щоб грати у власному стилі. - У цій моторошній, але такій відрадній історії за мотивами вікторіанських готичних романів жахів ви спускаєтеся в глибини божевілля. - Досліджуйте величезний темний світ, сповнений таємниць і непростих битв, де всі рівні гри взаємопов'язані.