HITMAN World of Assassination
En başarılı suikastçının dünyasına gir. AJAN 47 OL Ölümcül becerilerini kanıtlayacağın 20'den fazla konumda heyecanlı bir casusluk macerası için takımları çek. YÖNTEM ÖZGÜRLÜĞÜ En ölümcül silahın yaratıcılık. Yeni eşyaların kilidini aç ve yeniden oynanabilirliği yüksek görevlerde yaratıcılığını konuştur. SUİKAST DÜNYASI İlginç karakterler ve ölümcül fırsatlarla dolu bu yaşayan ve nefes alan dünyada gez. HITMAN FREELANCER Kendi kurallarına göre oynayacağın, rogue-like unsurlarla derin stratejik planlamayı birleştiren, kalıcı ve sonsuz çeşitliliğe sahip bir oynanış deneyimi. HITMAN Suikast Dünyası; ana harekât, kontrat modu, gerginlik kontratları, bulunması zor hedefler ve öne çıkan çevrimiçi içerikler dahil olmak üzere HITMAN, HITMAN 2 ve HITMAN 3'ün en iyi yönlerini buluşturuyor.