HITMAN 3 - Dubai
Dünyanın en uzun binasının açılış töreninde Dubai'nin ihtişamını ve çöküşünü ön sıradan izle. Nefes kesen bir manzaraya şahit olmak için heyecan dolu kalabalığın arasına katıl ve bu mükemmel binanın en üst katlarını hem içerden, hem de dışarıdan keşfet.