HITMAN 3 - Berlin
Hakkında anlatılan masalları, canlı doğası ve kaotik gece hayatıyla bilinen Berlin şehrinin eteklerinde gez. Kendinle baş başa kalıp huzura kavuşabileceğin bir yer veya çılgın bir partide baş döndürücü adrenalin atakları yaşayabileceğin bir yer arıyorsan Berlin'de ikisini de bulabilirsin.