Shadow Tactics: Aiko's Choice
ERKEN EDO DÖNEMI JAPONYA'SININ GÜZEL DÜNYASINA GERI DÖN Erken Edo dönemi Japonya'sında geçen Aiko's Choice, Shadow Tactics: Blades of the Shogun hikâyesi dâhilinde geçen bir gizlenme stratejisi oyunudur. Genişleme, ana oyunun kahramanı kadın ninja Aiko'ya odaklanmaktadır. Kamuflaj uzmanı olan Aiko, düşmanlarının dikkatini Geyşa kılığında dağıtır. Aiko, geçmiş yaşamını arkasında bıraktığından emin olsa da eski ustası olan kurnaz ajan Lady Chiyo, bir anda ortaya çıkarak karşısına dikilir. Amansız yoldaşları ile birlikte Aiko, geçmişinin hayaletlerini avlamak için yola düşer... BEŞ BENZERSIZ SUIKASTÇIDAN OLUŞAN TAKIMLA OYNA Ana oyunun tarzında, Aiko da dâhil olmak üzere beş becerikli suikastçıyı kontrol ederek düzinelerce düşmanın arasına sızacaksın. Aiko'nun yoldaşları, kendisi kadar amansızdır: Hayato, kılıcı ve ninja yıldızı ile sessizce yolu temizleyen çevik bir ninjadır. Kudretli samuray Mugen, daha güçlü bir yaklaşımı tercih ederek bir anda birkaç düşmanı alt edebilir. Yuki, tuzak kurarak düşmanlarını ölümcül kaderlerine doğru çeken genç bir hırsızdır. Bilge nişancı Takuma ise keskin nişancı tüfeğine güvenir ve sadık evcil hayvanı Kuma sayesinde düşmanların dikkatini dağıtır. OYUN TARZINI BELIRLE Gizli orman kamplarındaki veya hareketli Edo dönemi kasabalarındaki düşman üslerine sızarken nasıl yaklaşacağını seç. Tuzaklar kur, zehirle ve düşmanlarının dikkatini dağıt veya düşmanla temasa geçmekten kaçın. Her hareketini dikkatle planla, karakterlerinin benzersiz yeteneklerinden faydalan ve önüne çıkan zorlu görevlerde düşmanlarını saf dışı bırakmak için kendi zeki taktiklerini kullan! Aiko's Choice oynamak için Shadow Tactics: Blades of the Shogun kopyasına sahip olman gerekmez. Bu tek başına genişlemeyi kendi başına oynayabilsen de oyun mekaniklerinin yanı sıra karakterleri ve hikâyeyi hissetmen için ana oyundaki ilk beş görevi oynamanı tavsiye ederiz! Bunca yıldan sonra Shadow Tactics: Blades of Shogun'un geri dönmesinden çok mutluyuz ve umarız bu tek başına genişlemeye sevincimizi yansıtabilmişizdir. Erken Edo dönemi Japonya'sını başka bir ziyaretimizde bize katıl.