Sumerian Six
Bu gerçek zamanlı taktiksel gizlilik ve macera oyununda Nazilerle savaşmak, büyülü gizemler keşfetmek ve deneysel teknolojilerle 2. Dünya Savaşı'nın seyrini değiştirmek üzere alışılmadık bir komando bilim insanı mangasını yönet. Sumerian Six, Nazi Almanyası'na karşı savaşta gizli görevler gerçekleştiren ve dünyanın en iyi bilim insanlarından oluşan bir komando birliğini, yani Enigma Squad'ı [Enigma Mangası'nı] anlatıyor. Manganın eski bir üyesi olan Hans Kammler'in Geiststoff adı verilen gizemli ve güçlü bir maddeyi içeren şeytani planlarına birlikte karşı koymaya çalışıyorsunuz. Sürgün kimyacı Rosa Reznick, Wojtek the Werebear ve ezoterik psikoanalist Siegfried von Adelsberg gibi müttefiklerle birlikte farklı kıtalarda heyecan verici bir maceraya atıl. Manganın her bir üyesinin uzmanlık alanlarından doğmuş özel yeteneklerini kullanarak düşmanları alt et ve başarılı olmak istiyorsan yeteneklerle yıkıcı etkilere sahip kombolar yapmakta uzmanlaş. Nazilerin planlarını öğrendikçe Kammler'ın makinelerine bağlı olan antik Sümer yadigârları ve büyü ile teknoloji karışımı silahlar karşına çıkacak. Eğer Naziler planlarını gerçekleştirebilirse seni çok karanlık bir gelecek bekliyor ve onlara engel olmak için bu gerçek zamanlı taktiksel gizlilik ve macera oyununda elinden gelenin en iyisini yapman gerekiyor. Şeytani Naziler Manganın eski bir üyesi olan Hans Kammler'in yönettiği Naziler büyücülüğe girişerek nihai bir Wunderwaffe [Mucizevi Silah] üretmeye çalışıyor. Ağır silahlara, mutasyonlara ve doğaüstü güçlere sahip bir silahlı kuvvete karşı mücadele et ve stratejik kabiliyetlerinle maharetini ortaya koyarak bu nihai sınavı geç. Eğlenceli Çatışmalar ve Süper Bilim Nazi üslerine sız, farklı yöntemler kullanarak gözcüler görevlendir ve karşına çıkan ciddi tehlikeleri ortadan kaldır. Manganın dinamik güçlerini birleştir ve yaratıcılığınla taktiklerini konuştur. Dünyayı Gez Gerçek olaylar ve mekânlardan esinlenilen Sumerian Six seni en az Nazi tehdidi kadar gerçek olan halk hikâyelerinin ve komplo teorilerinin peşinden alternatif bir tarihe doğru yolculuğa çıkarıyor.