Captain Blood
Captain Blood, 17. yüzyılda İspanya'nın himayesi altındaki Orta Amerika'da geçen, altın ve şöhret peşindeki korkusuz bir korsan olarak oynayacağın korsan temalı bir aksiyon oyunudur. Top patlamaları, tabanca atışları, cesaret örnekleri, kılıç dövüşleri ve türlü korsan dalavereleriyle dolu çılgın maceralara atıl. Bu aksiyon dolu hack and slash türündeki oyunda yakın dövüşler, sürüyle düşman, gösterişli kombolar ve destansı bitirici hamleler içeren klasik bir dövüş sistemi bulunuyor. Geminin toplarını ateşle ve gemiye çıkan kana susamış düşmanlarla güvertede savaş. Dövüş becerilerini geliştirmek için altın topla, yeni silahlar satın al ve açık denizlerin en korkulan korsanı ol. Altın ve şöhret için savaş!