RoboCop: Rogue City - Unfinished Business
RoboCop, Unfinished Business'ı halletmek için göreve geri döndü. EN ÜST KATA KADAR YOLUNUZU AÇIN RoboCop'un Detroit'in çetelerine karşı kesin zaferinin ardından, RoboCop: Rogue City olaylarından sonra geçen bu bağımsız genişleme setinde yeni bir bölüm açılıyor. Yeni Adam yenildi, ancak suç hala sokakları dolduruyor. OCP'nin en son projesi olan OmniTower'dan bir umut kıvılcımı geliyor: Eski Detroit sakinlerinin refahı için inşa edilmiş devasa bir konut kompleksi. Ancak yüksek teknolojili silahlarla donatılmış, yüksek eğitimli bir paralı asker grubu binanın kontrolünü ele geçirip onu ölümcül kalelerine dönüştürdüğünde, RoboCop içeri girmeli ve kamu düzenini istikrarsızlaştırma planlarını durdurmalıdır. YÜKSELTİLMİŞ BİR SUÇLU SINIFIYLA SAVAŞIN Yeni bir düşman türüyle karşılaşmaya hazırlanın: OmniTower, son teknoloji tehditlerle dolu. Uçan dronlardan patlayıcı sürünen botlara ve personel karşıtı kulelere kadar, her kat ölümcül tuzaklarla dolu. Elit askeri birliklerin her üyesi ağır silahlı. Minigun kullanan zırhlı ekiplerle, jet paketleriyle donatılmış özel kuvvetlerle ve hatta insandan çok makineye benzeyen katanalarla silahlanmış düşmanlarla karşılaşmayı bekleyin. SOĞUK ADALETLE DÜZENİ YENİDEN SAĞLAYIN "Don" diye bağırmak için çok geç olduğunda, düşmanların hırslarını soğutmak için RoboCop'un cephaneliğine güvenebilirsiniz. Adalete hizmet etmek için, ikonik Auto-9 veya yepyeni Cryo Cannon dahil olmak üzere çok çeşitli güçlü silahlar arasından seçim yapın. RoboCop'un rakipsiz gücünü, bir rakibin kafatasını beton duvarlara veya en yakın soda satış makinesine çarpmak gibi yıkıcı sinematik bitirme hareketleri yapmak için serbest bırakın. ALEX MURPHY OLARAK OYNAYIN Unfinished Business'ın hikayesini daha fazla ortaya çıkaran tanıdık yüzlerle benzersiz görevler deneyimleyin. RoboCop olmadan önce, Detroit'te sıradan bir polis memuru olarak kararlı ve cesur, ancak savunmasız olan Alex Murphy'di. Peter Weller tarafından seslendirilen efsanevi kanun uygulayıcının farklı bir yönünü keşfedin.