Robots at Midnight
Robots at Midnight, hikâye odaklı ve büyük kapsamlı Casette Futurist tarzı dünyada geçen, sürükleyici savaşlarla, devasa canavarlarla, satirik robotlarla dolu bir aksiyon ve rol yapma oyunudur. Lüks bir mekân olarak inşa edilen Yob gezegeni acımasız bir harabeye döndü. Tehlikeli canlılar tarafından istila edilen Yob, tüm insanları zorlayacak bir dayanıklılık imtihanıdır. Derinlerdeki yozlaşmayı açığa çıkarmak için ailenin ve bu dünyanın sırlarını açığa çıkar. 【Gerçek Zamanlı Sürükleyici Savaşlar 】 Robotlarla çarpışırken, Stamina'nı yönetirken, becerilerini ve stratejini kusursuzlaştırırken kendine özgü dövüş tarzını keşfet. Hurda “metal” bileğinin kuvvetini göster! 【Savaş İçinde ve Dışında Dinamik Hareketler 】 Tırmanış ve sıçrama güçlendirmesinden sıyrılmalara ve dönüşlere kadar benzersiz yolları ve stratejileri kullanarak dünyayı keşfet veya savaşırken avantajlı duruma geç. MITT olarak bilinen uzay eldiveninden faydalanarak hareketlerini güçlendir, yumruk at, nesneleri ve düşmanları savur! 【Derinlikli Bir Hikâyeyi Keşfet ve Açığa Çıkar 】 Tamamen farklı bir dünyada uyansaydın ne yapardın? Neler olduğunu öğrenmesi ve Yob gezegeni hakkında daha fazla bilgi sahibi olması için Zoe'ye yardım et.