Chronicles of the Wolf
Canavar gerçek ve seni bekliyor. Chronicles of the Wolf'da Gül Haç Tarikatı'nın son çırağı Mateo Lombardo olarak oynayacak, meşhur Gévaudan Canavarı'nı avlama görevine çıkacaksın. Bu karanlık ve heyecan dolu platform macera oyununda tempolu savaş, zorlu keşif ve derin hikaye bir arada. Bu türün hayranlarının mutlaka oynaması gereken bir oyun. Geniş kaleleri, ürkütücü ormanları ve gizemli harabeleri keşfet. Hepsinde türlü türlü tehlikeler ve sırlar seni bekliyor. Bölge halkıyla konuş, güçlü silahları topla, karmaşık bulmacaları çöz ve oyunun seyrini değiştiren yeteneklerin kilidini açarak bu genişleyen ve birbirine bağlı dünyada kendi yolunu çiz. Bu macerada becerilerinin sınırlarını zorlayan vahşi elebaşlarıyla karşılaşacaksın. Eleştirmenlerin beğenisini kazanan gotik aksiyon serisinin simgeleşmiş kanlı düşmanı Bloodless, Kira Buckland'ın seslendirmesiyle özel konuk oyuncu olarak boy gösteriyor. Oyun dünyasının en efsanevi karanlık fantezi ve macera hikayelerinin arkasındaki ikonik ses Robert Belgrade'ın büyüleyici anlatımına kendini kaptır. Chronicles of the Wolf hızlı savaş, zengin hikaye ve derin keşif unsurlarını bir araya getirerek sürükleyici bir metroidvania deneyimi sunuyor ve Migami'nin canavar evreni mirasını devam ettiriyor. Nefes kesen resimli ara sahnelerin ve Jeffrey Montoya'nın etkileyici müziklerinin yer aldığı Chronicles of the Wolf, sürükleyici ve sinematik bir deneyim sunuyor. Oyun tarihinin en efsanevi macera serilerinden birindeki eserleriyle ünlenen Oscar Araujo, bu karanlık ve gittikçe genişleyen maceranın ruhunu kusursuz bir biçimde yansıtan muhteşem bir konuk parçayla oyunun atmosferini zenginleştiriyor. Zengin tarihi ilhamla sürükleyici oynanışı bir arada sunan Chronicles of the Wolf oyundan çok daha fazlası. Vazgeçemeyeceğin bir tutku olacak.