Adventure of Samsara
Gizemli bir 2B Metroidvania aksiyon-macera oyunu olan Adventure of Samsara; hem Atari 2600'deki orijinal oyun Adventure'ın ruhunu yaşatıyor hem de oyuna yepyeni, benzersiz bir soluk getiriyor. Brezilya merkezli stüdyo Ilex Games'in geliştirdiği Adventure of Samsara, çarpıcı 2B piksel çizimlerini klasik bir oynanış tarzı ve derinden bağlantılı bir dünyayla harmanlıyor. Ölümün, yeniden doğuşun ve anıların karmaşık bir hikâyeye şekil verdiği bu oyunda oyuncu, uzun zaman önce ölse de Güneş'in kadim ışığıyla yeniden doğan Plütonyalı Güneş Şampiyonu'nu kontrol ediyor. Boyutlar arasında yer alan gizemli bir kaleyi yeniden etkinleştirme görevini üstlenen Şampiyon, evrenler arasındaki dengeyi yeniden sağlamak zorunda. Oyunda oyuncuların, birbiriyle bağlantılı çeşit çeşit biyomu savaşarak aşması ve amansız mutant elebaşlarıyla yüzleşmesi gerekecek. Bu süreçte oyuncular yeni yeteneklerin ve geliştirmelerin kilidini açarak elde ettikleri her yeni güçle oyunun gizemli, kozmik hikâyesinin katmanlarını açığa çıkaracak. Orijinal Adventure'ın spiritüel dünyasında geçen bu oyunda keşif, merak ve sırlar gibi aslına sadık unsurlar da yerini alıyor. Orijinal oyunun yeniden yapımı veya devam oyunu olmasa da Adventure of Samsara, oyunculardan bu son derece canlı dünyada yol alırken orijinal oyuna yapılan ince göndermeleri bir bir bulmalarını istiyor. Özellikler - Metroidvania Tarzı Keşif: Donmuş çöllerden endüstriyel laboratuvarlara kadar 10 eşsiz biyomu keşfet. Her biyomun kendine özgü düşmanlar, tehlikeler ve gizli geliştirmelerle dolu olduğunu göreceksin." - Klasik Oynanış Hissiyatı: Klasik oynanış tarzı ve tuhaf 2B piksel sanat tarzıyla Adventure of Samsara, hem bir klasik hem de yepyeni bir oyun hissini aynı anda yaşatıyor. - Orijinal Dünya Oluşturma: Derin ve spiritüel bir hikâyeye sahip, boyutlar arası, fantastik ve uçsuz bucaksız bir dünyaya adım at. - Sürprizler ve Göndermeler: Hem yeni hem usta oyuncuları ödüllendiren tanıdık yapılar, düşmanlar ve referanslarla orijinal Adventure oyununa selam çakan göndermeleri keşfet. - Toplanabilir Eşyalar: Ulaşması zor yerlerde saklı eşyaları bularak istatistiklerini geliştir, yeteneklerini ve becerilerini güçlendir.