Let Them Come: Onslaught
Patlayıcı aksiyona hazır ol! Let Them Come: Onslaught, hızlı tempolu bir roguelite shooter’da hayatta kalmak; uyum sağlamak, geliştirmek ve yıkıcı ateş gücünü serbest bırakmak demektir. Prosedürel olarak oluşturulmuş bölümlerde acımasız uzaylı sürülerine karşı savaş, yeni silahların kilidini aç ve her turda acımasız yükseltmeler biriktir. Alev makinesi, yörünge saldırıları veya Photon Sabers’la ekranı temizle – güç senin ellerinde. Farklı loadout’ları dene, stratejini geliştir ve retro esintili bullet heaven döngüsünü ustalaş. Cartridge 87’nin orijinal synth müzikleri ve artan düşman dalgalarıyla bu oyun seni sınırlarına kadar zorlayacak!