Skelethrone: The Chronicles of Ericona - Complete Edition
Bu Sürüme Skelethrone: The Chronicles of Ericona ve ayrıca The Jewel in the Skull DLC sini içerir. Kaderinde ihanetle ölmek olan ama daha acımasız bir kaderi tercih ederek bundan kaçınan bir lord olan Derek Ericona'nın rolünü üstlenin. Soulslike gibi oyunlardan ilham alan harika bir macera sizi bekliyor. Kana susamış canavarlar, ilahi yaratıklar ve epik boss savaşları. Oyunun hikayesi, yolculuğunuzu belirleyecek seçimlerle şekilleniyor. DLC: Geçmişin gölgelerinin günümüzün tehditleriyle iç içe geçtiği gizemli bir maceraya atılın. Efsanevi bir eser olan “Kafatasındaki Mücevher ”i aramak için çılgın dahi Mardek'in labirent gemisine gireceksiniz. Bu eseri kullanarak Hayalet Dünyasına girebilir ve kaderi gizem ve entrika ile örtülü olan Kraliçe Aurora'nın kardeşi Demagrass hakkındaki gerçeği ortaya çıkarabilirsiniz.