Mandragora: Whispers of the Witch Tree
Karanlık fantezi temalı aksiyon RYO Mandragora: Whispers of the Witch Tree’de kesip biçerek ilerle. Canavarlarla savaş, silahların ve teçhizatların için güçlü yükselmeler üret, harap olmuş bu engin dünyanın sırlarını keşfet. KADERİNE KARŞI ÇIK Sen bir engizitörsün. Gerçekliğin yarıklarından Faelduum’a kötülük sızarken, varoluş amacına karşı gel ve bu dünyanın kaderine etki edecek bir yolculuğa çık. Crimson City’nin heybetli görkeminden, yayılan karanlığın içine ve Entropy’nin dehşetlerine... Bu yolculuk seni ne hale getirecek? SOULSLIKE TİPİ DÖVÜŞLERE GİR Altı özgün sınıftan birini seç, şiddetli muharebelerde kılıç ve büyüyle dövüşerek kendini geliştir. Sıyrılarak, savuşturarak ve mükemmel zamanlamayla saldırarak hırçın yaratıklar ve kâbusvari boss’lar avla. KARANLIK FANTEZİ DÜNYASINA AYAK BAS Brian Mitsoda’nın kaleminden çıkan ve Christos Antoniou’nun (Septicflesh) ile FILMharmonic Orchestra Prague’ın kasvetli müziklerini bestelediği, birden çok sonu olan tekinsiz bir öyküye dal. Engin, dolambaçlı bir dünyadaki 60 görev ve 75 özgün konum seni bekliyor. KESİP BİÇEREK İLERLE Engizitörünü oluştur ve altı yetenek ağacından seçimler yaparak geliştir. Yüzlerce beceri ve dövüş yükseltmesi mevcut. Ayrıca güçlü silahlar ve teçhizatlar üreterek oyun tarzını belirleyebilir, daha seyrek ölebilir, daha hızlı öldürebilirsin. Aksiyon RYO veya Soulslike oyunlarına aşina değil misin? Ayarlardan zorluk derecesini tecrübene uygun hale getirebilirsin.