Hammerwatch II
Kahramanlarını topla ve eşsiz bir pikselli dünyayı keşfetmek için Castle Hammerwatch'ın zindanlarını aş. Korkunç Blight ile ejderha ordusunun Kral Roland'ı tahttan indirmek ve Herian Krallığı'na yıkım getirmek için yaptığı uğursuz plan başarılı oldu. Kralın direniş hareketinin etkili olduğu kanalizasyon sisteminin derinliklerinde saklanan umut sayesinde her şey bitmiş değil. Kralın yönetimindeki birkaç seçilmiş yüce ve yetenekli kahraman, Blight'ın ejderhalarını yenmek ve Krallığı geri kazanmakla görevlendirildi. Yol boyunca köylülere yardım ederken Kral Roland'ın direnişini desteklemek için tek başına maceraya atıl veya arkadaşlarını topla. Klasik ARPG oyununun bu destansı yorumunda yaratıklarla savaş, hortlak sürülerini alt et ve kötücül kuvvetlerle yüzleş. Önemli Özellikler: Geniş ve Dinamik bir Açık Dünyayı Keşfet: Hammer Adası'nda, Fallowfields’da ve Blackbarrow'un karanlık dağlık bölgelerinde ilerle. Maceranı şekillendirecek gece/gündüz ve hava durumu sistemleriyle eksiksiz bir dünyayı deneyimle. Yolda Kasaba Halkına Yardım Et: Muazzam sayıda görev, Herian'ın hak ettiği kahraman olmak için bolca fırsat sunuyor. Herian Kahramanını Oluştur: Beş farklı karakter sınıfı arasından seçim yap: Paladin, Ranger, Rogue, Wizard ve Warlock. Görünümünü özelleştir ve güçlü, yeni yetenek ve becerileri açmak için seviyeni yükselt. Topla ve Üret: Yolda bulduğun ve kazandığın eşyaları depolayıp onlardan yararlı araçlar, sihirli iksirler ve lezzetli yiyecekler üret. Macerayı Paylaş: Tekli veya 3 oyuncuya kadar çevrimiçi eşli modda oyna.