HITMAN 3 - Dartmoor
Cinayet romanlarını andıran bir görev için Dartmoor, İngiltere'deki tarihi Thornbridge Malikânesini ziyaret et. Hedeflerine giden yolu kendin seç ya da cinayeti çözmek için dedektif rolüne bürün ve hedefini ortadan kaldır. Bir kılıkla iki kuş.