Undead Horde 2: Necropolis
Yaşayanlar, biricik evin Necropolis'i yerle bir etti. Necromancer kral ol ve düşmanlarının cesetlerini zombi savaşçılara dönüştür. Elde ettiğin her zaferle ordun ve şehrin daha da güçlenecek, daha zorlu mücadelelere girişebileceksin. Topraklarını geri kazan, zombilerin ruhlarını özgürleştir ve geleceklerini sağlama al. Undead Horde 2; RYO, strateji ve hack and slash tarzında büyü dolu bir aksiyon oyunudur.