Train Sim World 6’da Sürprizlere Hazırlıklı Ol! GWR Class 802 ve Class 150/2’yi içeren RIVIERA LINE ile ikonik Dawlish Deniz Suru boyunca ilerlerken ve Devon Banks’i aşarken her şeye hazırlıklı ol. Train Sim World 6’da bir sürücü ya da kondüktör görevini üstlen; GWR Intercity ve yerel seferlerde görev yap, Class 802 ile Exeter ve Plymouth arasında mekik doku ya da Class 150/2’nin kabininden Paignton’a bir yolculuk yap. Yeni inşa edilen Marsh Barton istasyonunu ziyaret et, deniz manzarasının keyfini çıkar ve engebeli kırsalda kıvrılarak ilerle. Sıradaki durak… ANONSLAR! Hem platformlarda hem de trenlerde her yolculukla ilgili sesli detayları dinlemeyi unutma. Beklenmedik durumlarla RASTGELE OLAYLAR ile başa çıkın, sinyallerin temizlenmesi daha uzun sürebilir veya hız kısıtlamaları olabilir. CONDUCTOR MODE (KONDÜKTÖR MODU), FREE ROAM (SERBEST DOLAŞIM), CREATORS CLUB (YARATICILAR KULÜBÜ), PHOTO MODE (FOTOĞRAF MODU) ve daha fazlasıyla kendi yolculuğuna kendi tarzında başla. Xbox çocuk hesapları, oyunun çevrimiçi iletişim ve diğer çevrimiçi özellikler de dahil olmak üzere belirli özelliklerine erişim sağlayamayabilir. Xbox'ta "çocuk", yerel kanunlarda aksi belirtilmediği takdirde 13 yaşın altındaki oyuncular anlamına gelmektedir. Lütfen unutma; Xbox One konsol ailesinin (Xbox One, Xbox One S, Xbox One X) ve Xbox Series S konsollarının donanım özellikleri sebebiyle, bu platformlardaki oyunculara, performansa uygun şekilde düzenlenmiş farklı bir zaman çizelgesi ve içerik aşamaları deneyimi sunulacak. Daha fazla bilgi için Dovetail Games Destek Merkezi’ni ziyaret edip “Train Sim World 6 SSS” başlığını inceleyebilirsin.