Dovetail GamesSimülasyonDiğer
Train Sim World 6'da Riviera Line ile ikonik Dawlish Deniz Suru boyunca ilerle ve Devon Banks zorluklarına meydan oku! Riviera ve South Devon Main Lines hatlarının her ikisi de 1800’lerin ortalarında inşa edilmiştir. Arazinin zorlu topoğrafyası, rayların tepeleri aşmasına ve kıyılara tutunarak ilerlemesine sahne oldu. Bunun sonucu olarak, sahil beldelerine doğrudan bağlantılar eklendi ve İngiltere’nin en büyüleyici demiryolu hatlarından biri aşılabilir hale geldi; hat kısa sürede büyük ilgi gördü. Train Sim World 6’da bir sürücü ya da kondüktör görevini üstlen; GWR inter-city ve yerel seferlerde görev yap, Class 802 ile Exeter ve Plymouth arasında mekik doku ya da Class 150/2’nin kabininden Paignton’a bir yolculuk yap. Yeni inşa edilen Marsh Barton istasyonunu ziyaret et, deniz manzarasının keyfini çıkar ve engebeli kırsalda kıvrılarak ilerle. Arızalar ve rastgele olaylarla birlikte sürprizlere hazırlıklı ol; etkileyici tren ve platform anonslarını dinlemeyi unutma! Lütfen unutma; Xbox One konsol ailesinin (Xbox One, Xbox One S, Xbox One X) ve Xbox Series S konsollarının donanım özellikleri sebebiyle, bu platformlardaki oyunculara, performansa uygun şekilde düzenlenmiş farklı bir zaman çizelgesi ve içerik aşamaları deneyimi sunulacak. Daha fazla bilgi için Dovetail Games Destek Merkezi’ni ziyaret edip “Train Sim World 6 SSS” başlığını inceleyebilirsin.