Train Sim World 3: Deluxe Edition ile daha fazla makinede ustalaş. HAM GÜÇ - ES44C4 ile konteynerleri Cajon Pass üzerinden taşı. Kassel ve Würzburg arasında ICE 1 ile 280 km/sa hızla ilerlemeyi tecrübe et. Britanya'nın en hızlı treni Class 395'i Londra'nın dışına çıkar. 1950'lerin buharına geri dön ve Jubilee Class'ı keşfet. SERT HAVA KOŞULLARI - Yeni hacimsel gökyüzü, güzergahlara dönüştürülmüş bir atmosfer getiriyor. Şimşek şiddetli fırtınalar arasında dans ediyor, gök gürültüsünün kükremesi makine sesiyle yarışıyor. Rüzgâr, treninin yan tarafına vuruyor. Kontrolde kalmak için defansif sürüş sanatını öğrenirken kendini aksiyonun içine bırak. SENİN HOBİN - Güzergah başına birden fazla tren deneyimini yaşa. Kendi senaryolarını ve desenlerini özelleştirerek bunu daha da ileri taşı ve ardından Creators Club'da paylaş.Koleksiyonun da seninle beraber geliyor. Tüm Train Sim World 2 içeriği, Train Sim World 3'te oynanabilir.